Sposób załatwiania skarg w KPP w Strzelinie.
1. Komendant Powiatowy Policji w Strzelinie bądź Zastępca Komendanta przyjmuje skargi i wnioski od obywateli w każdy roboczy poniedziałek od godziny 15.00 do godziny 17.00. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przyjmuje interesantów poza wyznaczonym dniem, po wstępnym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
2. Nadzór nad realizacją zagadnień skargowych sprawuje Komendant, który wyznacza osobę odpowiedzialna za prowadzenie stosownej dokumentacji i opracowywanie sprawozdań.
Wnioski dotyczące pracy Policji, można również przesyłać drogą elektroniczną w dowolnym formacie. Jednakże ich późniejsza weryfikacja odbywa się w sposób konwencjonalny w związku z czym konieczne może być osobiste stawiennictwo w Komendzie Powiatowej Policji w Strzelinie lub spotkanie z funkcjonariuszem tutejszej jednostki. SKARGI oraz WNIOSKI należy przesyłać na adres e-mail:
skargi@strzelin.policja.gov.pl